zmiana zamiast [system massages] na <GM> NICK??

Zaczęty przez Axer, Marzec 07, 2008, 00:11:14 am

« poprzedni - następny »

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Axer

Marzec 07, 2008, 00:11:14 am Ostatnia edycja: Marzec 07, 2008, 00:13:27 am by Axer
Witam. z góry przepraszam za głupi tytuł mojego postu, ale nie wiedziałem jak to nazwać.

chodzi mi o to, żeby:
czy można zrobić tak, żeby podczas pisania przez .announce nie bylo tego [system massage] czy cos takiego ale np.

<GM> Axer: Witajcie
albo
<Adnim> Axer: Witajcie Uśmiech

apropo... da rade dorobic rang zeby przed nickiem stal nie tylko napis <GM> Axer ale i np. <ADMIN> Axer albo <DND> Axer???

ktoś mi mówił o jakiejś "Kompilacji" ale ja nie wiem o co chodzi. możecie mi to jakoś wytlumaczyć?:)

Nolt

Hmm (ale macie pomysły :P ) sądzę że wystarczy wyedytować jakiś konkretny plik który wykrywa z jaką rangą użytkownik używa announce i skompilować (czyt. zbudować z kodu źródłowego) program. Niestety nie wiem jaki to plik, przykro mi.
PMIĘTAJ O KORZYSTANIU Z OPCJI SZUKAJ
nie udzielam pomocy poza forum i na PW

Axer


Nolt

Tak, więc plik jest jak pokazuje link z katalogu src/game/. Jeśli go wyedytujesz powinenies go podmienić i następnie skompliowac program. Nie znam się zbyt dobrze na C#, ale znalazłem kawałek kodu który jest odpowiedzialny za announce, chyba to powinieneś wyedytować.

// global announce
bool ChatHandler::HandleAnnounceCommand(const char* args)
{
    if(!*args)
        return false;

    std::string str = GetMangosString(LANG_SYSTEMMESSAGE);
    str += args;
    sWorld.SendWorldText(str.c_str(), NULL);

    #ifdef _DEBUG_VMAPS
    VMAP::IVMapManager *vMapManager = VMAP::VMapFactory::createOrGetVMapManager();
    float x,y,z;
    m_session->GetPlayer()->GetPosition(x,y,z);
    char buffer[100];
    sprintf(buffer, "pos %f,%f,%f",x,y,z);
    vMapManager->processCommand(buffer);
    #endif
    return true;
PMIĘTAJ O KORZYSTANIU Z OPCJI SZUKAJ
nie udzielam pomocy poza forum i na PW

Axer

no ok :) a powiedz mi o co chodzi z tą kompilacją??

Nolt

Budowanie programu z kodu źródłowego. Jak skompilować i czym jest na forum w odpowiednich działach.

PS nie rób offtopu.
PMIĘTAJ O KORZYSTANIU Z OPCJI SZUKAJ
nie udzielam pomocy poza forum i na PW

Dazed

Na forum mangosa jest gdzies latka, na to.
PS Nolt mangos nie jest robiony w C# tylko C++

Nolt

robiony :P hehe

MaNGOS is written in C++ and C#. Na stronie sourceforge nawet masz o tym info :)
PMIĘTAJ O KORZYSTANIU Z OPCJI SZUKAJ
nie udzielam pomocy poza forum i na PW

gynio

C++ and C# nie wiele się różnią więc nie ma co...

Axer poradziłeś sobie? Jakby co to napisz do mnie na gg...

Polska Pomoc Simple Machines Forum TinyPortal Ubuntu Linux

TinyPortal © 2005-2019