Witam
Dowiedziałem się od kogoś, że na serwerze można uruchomić kompresję danych przychodzących i odchodzących, aby każdy użytkownik pochłaniał mniejsze zasoby łącza. Czy istnieje w ogóle coś takiego i jak uruchomić to na swoim serwerze?
Pozdrawiam
Odpowiednia sekcja w pliku mangosd.conf i gotowe
# Compression level for update packages sended to client (1..9)
# Default: 1 (speed)
# 9 (best compression)
Compression = 9
I ile może być na minimum?
Jeśli możesz, to pokaż mi wzór tego wpisu, aby gracze pobierali możliwie najmniejszą ilość łącza.
największa kompresja to 9, najmniejsza to 1. Najlepiej jest wybrać 5 bo gdy wybierze się zbyt dużą kompresje to będa lagi spowodowane zbyt dużą liczbą obliczeń jaką musi wykonać serwer.
Dziękuję za pomoc.
A jeszcze jedno pytanie- ile kb transferu pobiera jeden gracz przy kompresji 1, a ile przy 5? Orientacyjnie.
Nie mam pojęcia. Trudno to sprawdzić bo ilość transferu który zużywa gracz zależy od tego co akurat robi.