Kompresja transferu danych?

Zaczęty przez Ananas, Marzec 15, 2007, 18:12:10 PM

« poprzedni - następny »

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ananas

Witam
Dowiedziałem się od kogoś, że na serwerze można uruchomić kompresję danych przychodzących i odchodzących, aby każdy użytkownik pochłaniał mniejsze zasoby łącza. Czy istnieje w ogóle coś takiego i jak uruchomić to na swoim serwerze?
Pozdrawiam

Maku

Odpowiednia sekcja w pliku mangosd.conf i gotowe

# Compression level for update packages sended to client (1..9)
# Default: 1 (speed)
#          9 (best compression)
Compression = 9

Ananas

I ile może być na minimum?
Jeśli możesz, to pokaż mi wzór tego wpisu, aby gracze pobierali możliwie najmniejszą ilość łącza.

Maku

największa kompresja to 9, najmniejsza to 1. Najlepiej jest wybrać 5 bo gdy wybierze się zbyt dużą kompresje to będa lagi spowodowane zbyt dużą liczbą obliczeń jaką musi wykonać serwer.

Ananas

Dziękuję za pomoc.
A jeszcze jedno pytanie- ile kb transferu pobiera jeden gracz przy kompresji 1, a ile przy 5? Orientacyjnie.

Maku

Nie mam pojęcia. Trudno to sprawdzić bo ilość transferu który zużywa gracz zależy od tego co akurat robi.