Wizzi - www.wizzi.pl

Różności => MaNGOS => Instalacja i Konfiguracja => Wątek zaczęty przez: Ananas w Marzec 15, 2007, 18:12:10 PM

Tytuł: Kompresja transferu danych?
Wiadomość wysłana przez: Ananas w Marzec 15, 2007, 18:12:10 PM
Witam
Dowiedziałem się od kogoś, że na serwerze można uruchomić kompresję danych przychodzących i odchodzących, aby każdy użytkownik pochłaniał mniejsze zasoby łącza. Czy istnieje w ogóle coś takiego i jak uruchomić to na swoim serwerze?
Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Kompresja transferu danych?
Wiadomość wysłana przez: Maku w Marzec 15, 2007, 18:21:34 PM
Odpowiednia sekcja w pliku mangosd.conf i gotowe

# Compression level for update packages sended to client (1..9)
# Default: 1 (speed)
#          9 (best compression)
Compression = 9
Tytuł: Odp: Kompresja transferu danych?
Wiadomość wysłana przez: Ananas w Marzec 15, 2007, 18:33:39 PM
I ile może być na minimum?
Jeśli możesz, to pokaż mi wzór tego wpisu, aby gracze pobierali możliwie najmniejszą ilość łącza.
Tytuł: Odp: Kompresja transferu danych?
Wiadomość wysłana przez: Maku w Marzec 15, 2007, 18:40:15 PM
największa kompresja to 9, najmniejsza to 1. Najlepiej jest wybrać 5 bo gdy wybierze się zbyt dużą kompresje to będa lagi spowodowane zbyt dużą liczbą obliczeń jaką musi wykonać serwer.
Tytuł: Odp: Kompresja transferu danych?
Wiadomość wysłana przez: Ananas w Marzec 15, 2007, 18:43:23 PM
Dziękuję za pomoc.
A jeszcze jedno pytanie- ile kb transferu pobiera jeden gracz przy kompresji 1, a ile przy 5? Orientacyjnie.
Tytuł: Odp: Kompresja transferu danych?
Wiadomość wysłana przez: Maku w Marzec 15, 2007, 18:49:52 PM
Nie mam pojęcia. Trudno to sprawdzić bo ilość transferu który zużywa gracz zależy od tego co akurat robi.