"Błąd parsowania stylu!"

Zaczęty przez myrad, Kwiecień 09, 2010, 03:01:12 AM

« poprzedni - następny »

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

myrad

Witam.

zaznaczam, że jestem zielony. Szukałem i nie mogę znaleźć, więc zapytam na forum.

Po instalacji TP po wrzuceniu plików z językiem polskim gdy chcę zmienić w administracji forum język na polish-utf8 dostaję taki błąd:

"Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in .../Themes/default/languages/TPShout.polish-utf8.php  on line 33"

a to ta linia

Parse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in .../Themes/default/languages/TPShout.polish-utf8.php  on line 33

24: $txt['tp-scrollhoriz'] = 'Poziomo';
25:
26: $txt['permissiongroup_tpshout'] = 'TP Shoutbox';
27: $txt['permissiongroup_tpshoutbox'] = 'TP Shoutbox';
28: $txt['permissiongroup_simple_tpshout'] = 'Zarządzaj Shoutbox\'em';
29: $txt['permissionname_tp_can_admin_shout'] = 'Zarządzaj Shoutbox\'em';
30: $txt['permissionhelp_tp_can_admin_shout'] = 'Zezwala Ci na zarządzanie shout\'ami.';
31: $txt['cannot_tp_can_admin_shout'] = 'Przepraszamy, nie możesz zarządzać shout\'ami.';
32: $txt['tp-showlatest'] = 'Pokaż ostatnich 50'

33: $txt['tp-mootools'] = 'Yes, use Mootools version';

34: $txt['tp-marquee'] = 'Yes, use marquee(from TP v0.9)';
35: $txt['by'] = 'przez';
36:
37: $txt['tp-allshouts'] = 'Pokaż wszystkie';



Nie zmieniałem wcześniej stylu na inny więc jest deflautowy.

Nolt

Pobierz jeszcze raz tłumaczenie, przez przypadek w pliku TPShout.polish-utf8.php oraz pliku TPShout.polish.php w linii 32:
32: $txt['tp-showlatest'] = 'Pokaż ostatnich 50';
usunąłem średnik.

Paczki polonizacyjne są już od kilku dni zaktualizowane tak więc albo ręcznie wyedytuj plik (poprawną wersję linii 32 podałem wyżej) lub pobierz i wypakuj nową paczkę.
PMIĘTAJ O KORZYSTANIU Z OPCJI SZUKAJ
nie udzielam pomocy poza forum i na PW

myrad

Dziękuję za szybką pomoc. Nie jestem koderem więc tego nie zauważyłem, brak mi odpowiednich nawyków. :-[