Kwiecień 27, 2024, 11:47:35 AM

Problem

Zaczęty przez kanarek, Kwiecień 15, 2008, 17:56:01 PM

« poprzedni - następny »

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kanarek

Więc mam taki problem chce zrobić prywatny serw na wow ale jestem w tym całkiem zielony korzystam z poradnika jak to zrobić z tej stronki http://wowplanet.pl/forum/index.php?topic=156.0 czy ktoś może dać mi linki do potrzebnej bazy i mangosa bo nie wiem jak to zrobić bo tu dużo wersji jest :P i nie wiem czy jak są przy mangos te cyferki np: 5242+ to muszę szukać bazy która ma też takie cyferki czy co bo ja zielony z tego jestem :( czy może ktoś mi z tym pomóc tak krok po kroku bardzo bym prosił o pomoc z góry dziękuje  :) :) :) :)

i o co chodzi z tym "UDB 0.9.2 (Goblin Jumper Cables) wymaga rdzenia 5242+" i skąd wziąć ten rdzeń bo na prawdę nie wiem bo zielony jestem jak ten ogórek :P    
Z GÓRY DZIĘKUJE ZA WSZELKĄ POMOC :)



Nolt

#1
naucz się pisać w odpowiednich działach i szukać.
PMIĘTAJ O KORZYSTANIU Z OPCJI SZUKAJ
nie udzielam pomocy poza forum i na PW

kanarek

Właśnie chodzi oto ze szukałem i mówię ze nie rozumiem tego bo jestem zielony :(

paul777

ehhh kanarek... dlatego nie chciałem ci pomóc na gg... porywasz sie na wody o których nie masz zielonego pojęcia. Do tego lepiej nie stawiać na tym gotowcu bo tak jak ci już to wcześniej powiedziałem jest to bardzo stara wersja i ma spore błędy. Np. holy nova źle działa bo tylko zadaje obrażenia. Polecam samemu złożyć mangos'a. Nie jest to wcale trudne, gdyby nie to że posiadasz (jeżeli dobrze pamiętam) router tak jak ja. Do tego na serwer potrzebne jest dobre łącze (biorę pod uwagę wysyłanie) i dobry sprzęt (ram,procek i szybki dysk, oraz duża przepustowość karty sieciowej). Ale jeżeli naprawdę chcesz to proszę oto poradnik autorstwa Nolt'a http://www.wizzi.pl/index.php?topic=110.0 wystarczy tylko popatrzyć w odpowiednim dziale.

kanarek